[Typo3-UG Dutch] TV - Cut/Delete probleem voor BE users

Koen Tilley k.tilley at semaforce.be
Fri Oct 14 12:01:11 CEST 2005

Hallo UG,

Ik heb een T3 installatie (versie 3.8.0) met Templavoila 0.4.0 waarin ik met
het volgende probleem zit:

De Admin user kan content elementen wissen en kan ook een Cut/Paste doen
naar een andere pagina of andere TV zone.

Wanneer de gewone Backend Users Cut_Paste proberen komen de Content
Elementen steevast in "Non-used elements" te staan.
Delete lukt ook niet.

Ik heb alle mogelijk access rights gechecked (Permissions in de Access
module, Modify rights op de tabellen, ...). Ik heb ook op internet gezocht
naar een mogelijke oplossing, maar tevergeefs.

Is iemand ooit al tegen dit probleem aangelopen? Zo ja, was er dan een
oplossing (buiten het tot Admin bombarderen van de gebruiker) ?

Alvast bedankt,
Koen

Koen Tilley
Semaforce bvba