[Typo3-UG Dutch] Html id in de link van een menuitem zetten?

Arjen Hoekema arjen at decorboo.nl
Wed Oct 12 14:53:12 CEST 2005

Dag,

Volgens mij kun je dit oplossen door in je Menu item object in Typoscript
onderstaande twee regels toe te voegen:

voorbeeld_menu.1.NO {
  ATagParams = id="{field:title}"
  allStdWrap.insertData = 1
}

ATagParams voegt een parameter id toe aan <a> en de allStdWrap.insertData
zorgt ervoor dat {field:title} wordt omgezet naar de paginatitel.

Met vriendelijke groet,

Arjen Hoekema