[Typo3-UG Dutch] uid en pid link handmatig verlengen/aanpassen

E. van Doornen e.vandoornen at chello.nl
Wed Oct 12 00:14:36 CEST 2005

Het probleem is inmiddels opgelost.

In de extension manager klik je op "CHC Forum extensie" vervolgens kies je
in het drop down menu rechtsbovenin "edit files"  dan zoek je naar
"ext_typoscript_setup.txt"  en kies je rechts daarvan "edit file"

Vervolgens scroll je in de editor naar het gedeelte vlak voor de laatste }
van de eerste functie, daar kun je de categorie aangeven waar je gelijk naar
toe wilt gaan dmv

  gpvars.view=single_conf

  gpvars.cat_uid=jouw_cat_uid

  gpvars.conf_uid= jouw_conf_uid