[Typo3-UG Dutch] [nieuws] Indexed_search

Willem Alexander duijst at gmail.com
Wed Nov 30 23:21:41 CET 2005

Hoi Ric,

Bedankt voor je antwoord. Ze zijn inderdaad gelinkt. De oplossing heb ik ook
net gevonden en eigenlijk is het gewoon een geval van 'een beetje dom...'.
De openbasedir-restrictie was er nog, waardoor typo3 gewoonweg niet bij
usr/local/bin kon komen.

Fijne avond!

Op 30-11-2005 23:13, in artikel
mailman.2147.1133388421.24100.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de, "Ric van