[Typo3-UG Dutch] Extensie voor dealeroverzicht

Menno Appelhof menno at demennooos.nl
Tue Nov 29 14:29:03 CET 2005

Ik ben opzoek naar een praktische extensie om een dealeroverzicht te maken.
Nu heb ik al het een en ander geprobeerd met company database en
sp_directory echter zonder het gewenste resultaat.

Het overzicht bestaat nu reeds uit 75 adressen in Nederland en België,
binnenkort komen daar nog een kleine 600 adressen bij verdeelt over de
BeNeLux en Frankrijk.

Dan is een lijst met namen en adressen niet geheel overzichtelijk meer.

Zelf zat ik te denken aan een landkaart met regio's waar mensen op kunnen
klikken. Gecombineerd met een zoekfunctie als in sp_directory.
Eventueel een koppeling aan het meertalige gedeelte is ook een optie.
Bijvoorbeeld, Nederland en de rest.

Zijn er hier misschien Typo3 gebruikers die dit zelf ook bij de hand hebben
gehad en een extensie kunnen aanraden?
Andere tips zijn natuurlijk ook welkom.

Met vriendelijke groet,

Menno Appelhof