[Typo3-UG Dutch] [nieuws] Re: [unclassified] Foutmeldingen na installatie Typo3

Rob De Vries spam_this at pandora.be
Tue Nov 22 19:12:45 CET 2005

Luc Geers wrote:

> Dat zou normaal gezien moeten lukken zeker? Al weet ik niet meteen hoe dat
> georganiseerd kan worden (nog nooit geprobeerd).
> De versie die ik nu heb komt van <http://typo3.org/download/packages>. Ik
> veronderstel dat dat de zelfde bestanden zijn?
http://typo3.org/documentation/document-library/doc_inst_upgr/tgz_distribution/
voor de install documentation

en de schitterende how-to video's
http://typo3.org/documentation/videos/wmv-format/

Als je echt shell access hebt, raad ik je aan om toch ff te proberen om
dit werkende te krijgen.  Dit heeft toch een hele hoop voordelen (zeker
naar later toe als je wil updaten)

succes
rob