[Typo3-UG Dutch] Tijdelijke bestanden RTE images

Bastiaan Rodenburg bastiaanr at freeler.nl
Sat Nov 19 16:01:13 CET 2005

Hallo groep,

Wij gaan binnenkort voor het eerst in productie met een Typo3-site. Nu maak
ik mij zorgen om de tijdelijke bestanden die RTE (rtehtmlarea) genereerd als
de gebruiker een 'magische afbeelding' invoegt. Of eigenlijk als hij de
afbeelding resized of verwijderd. De tijdelijke bestanden blijven dan gewoon
staan in de uploads directory. Is er een manier om dat te voorkomen. En zo
niet (waar ik bang voor ben), is er een manier om te zien welke images niet
meer gebruikt worden op een page?

Zouden jullie je real-live ervaringen rondom "magische afbeeldingen" willen
delen?

M.vr.gr.,

Bastiaan Rodenburg.