[Typo3-UG Dutch] Default doel voor een hyperlink

Bart van Eijck - Senet BV bvaneijck at senet.nl
Thu Nov 17 13:21:42 CET 2005

Hallo,

Ik heb een probleem dat ik zelf een FCE (Flexible Content Element) heb
gemaakt met een plaatje met een hyperlink daaromheen. Ik gebruik TemplaVoila
en als het link veld leeg wordt gelaten bij het toevoegen van mijn FCE, komt
er wel een lege hyperlink (href="") in mijn uiteindelijke HTML code. Dit
wordt door FireFox en IE anders geïnterpreteerd. Als de url van de huidige
pagina www.bla.nl/index.php?id=78 is, dan gaat brengt href="" in FF je naar
je juiste pagina, maar IE naar www.bla.nl

Dit kan ik waarschijnlijk verhelpen door:
- href="" te laten vervangen door href="#" d.m.v. typoscript
of
- href= via typoscript niet laten genereren als er geen doel voor de link
aangegeven is

Ik heb dit automatisch dooe TemplaVoila gegenereerde typoscript in mijn Data
Structure XML staan:

10 = IMAGE
 10.file.import = uploads/tx_templavoila/
 10.file.import.current = 1
 10.file.import.listNum = 0
 10.file.maxW = 200

 10.stdWrap.typolink.parameter.field = field_link_image

en even verder...

10 = TEXT
 10.typolink.parameter.current = 1
 10.typolink.returnLast = url

Nu dacht ik zelf iets van een lege "section" toevoegen (zie:
http://typo3.org/documentation/document-library/doc_core_tsref/typolink/)
maar ik doe het niet goed, of het werkt niet. Iemand enig idee?

Bart van Eijck