[Typo3-UG Dutch] Typo3 Lite?

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Tue Nov 8 00:11:17 CET 2005

Jeroen van der Weij wrote:

> Hallo allemaal,
>
> Even twee vragen
>
> 1. Is er ook een Typo Lite versie te maken als ik nu de Dummy packet
> uitpakken en installeer ben ik 56,1 Mb kwijt,
>
> Maar volgens mij zit hier heelveel spul bij wat ik niet nodig heb. Is
> er een lijst met bestandsnamen die ik kan
>
> verwijderen om Typo iets lichter te maken.

Zou ik niet direct aanraden.
Er zijn wel enkele bestanden te verwijderen maar dat geeft niet veel winst.

> 2. Installern jullie Typo voor elke site opnieuw of makien jullie
> gebruik van 1 installatei voor verschillende sites?

Ik gebruik 1 typo3 source tree, vanuit mijn installaties link ik naar
mijn typo3 source.

vraag:
Gebruik je windows? Zo nee, dan zou ik de tarbal downloaden ipv de zip
versie. Zo ja, dan kun je er niet aan doen...

Als je een eigen server hebt dan zou ik mij er niet aal te druk om
maken, waarschijnlijk heb je HD ruimte genoeg.

Ries