[Typo3-UG Dutch] Usergroupdag Locatie en Maand

Sander Vogels sander at netcreators.nl
Fri Nov 4 09:16:38 CET 2005

Alo alo,

Na een korte stemronde is besloten om de Usergroupdag in januari te
houden. (Sorry Patrick, als je het niet meer uithoudt met kerst mag je
best bij mij onder de boom komen zitten hoor).
De locatie kan ik ook al bekend maken, dit is naast het mediapark in
Hilversum bij de TROS in hun gebouw. De TROS stelt deze locatie geheel
gratis te beschikking waarvoor bij deze alvast heel veel dank!
De exacte datum zal ik volgende week bekend maken, dan komt het
inschrijfformulier ook online.

Groetjes, Sander