[Typo3-UG Dutch] Handleiding voor beginners

Daniel Doesburg [netcreators] typo3 at doesburg.biz
Tue Nov 1 09:30:03 CET 2005

Martin van der Linden schreef:
> Hi Daniel,
>
> Een behoorlijke tijd later dan gepland, maar ben je nog verder gegaan
> met je handleiding? En kan ik je er nog mee helpen?

Hoi Martin,

Tot mijn spijt en ook wel een beetje schaamte, maar ook tot mijn vreugde
  ben ik nog bijna niet verder gekomen met de handleiding.
De reden is dat ik vlak na het schrijven en plaatsen van de handleiding,
na lang zoeken, ineens een baan aangeboden kreeg.
En werken is mooi. Zeker bij deze baas. Alleen gaat er zoveel tijd in
zitten.
Vandaar.

Maar misschien is een co-opereratie een stimulans om er toch weer eens
wat aan te doen. Dan wordt het een co-productie.

Ik zal de perkamenten een dezer dagen weer eens onder het stof vandaan
halen.

Ik antwoord je publiek, mede ter geruststelling van die gebruikers die
al maanden reikhalzend uitkijken naar de volgende versie.
Voor de rest van onze conversatie stel ik voor dat we email gebruiken.

Groeten,

Daniel