[Typo3-UG Dutch] Javascript menu en frames

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Thu May 26 17:10:11 CEST 2005

willem terpstra wrote:

> Ries,
> het was niet Daniel die dit schreef, maar ik.
> Ik weet dat je er veel mee kunt, en ik gebruik het ook wel, maar ik
> blijf het een gepruts vinden.
>
> Groet Willem.

Ahh... mijn excuus aan Daniel dan :)
Soms is het inderdaad een 'gepruts' zoals je het zelf zegt..
Toch.... als ik kijk naar andere wCMS systemen dan is het wel een mooie
aanvulling voor een wCMS!

Ik zelf ben al aardig op weg met typoscrypt, maar ben er nog bij lange
na niet!

groet
Ries

PS: Ben blij als ik NL weer zie, as zaterdag vlieg ik weer terug voor
drie weken vakantie in NL!

--
R. van Twisk
http://www.metamorf.net

Our Typo3 enabled website: http://www.livetravelguides.com
Instand help for Typo3?    irc:/irc.freenode.net/typo3
Looking for documentation? http://typo3.org/documentation/