[Typo3-UG Dutch] Javascript menu en frames

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Thu May 26 12:54:50 CEST 2005

Willem,

Bedankt voor je ontboezemingen. Langzamerhand ken ik TS een beetje, dus
op dat punt ga ik niet helemaal met je mee. Maar ik kan het wel goed
begrijpen.
Overigens staat CSS niet helemaal los hiervan. Mijn meeste menu's maak
ik met heel eenvoudige TS (tmenu + ul) en de opmaak en positionering
gebeurt helemaal in CSS. Deze laatste is bij mij overigens een
php-bestand. Daar kies ik op die manier wel voor een ontlasting van TS.

Veel succes verder.

Daniel