[Typo3-UG Dutch] Hosting Typo3 en Widexs

Albert van der Veen albert at jipscompany.com
Thu May 26 09:48:18 CEST 2005

He Sander,

Dank, maar het gaat in dit geval om een bestaand account, waarop ik typo3.8
wilde installeren. Dit is vooral als test bedoeld, om te kijken of het
uberhaupt lekker kan draaien op een virt server bij WideXS. Ik wacht even
de reactie van support af en als het niet voor elkaar te krijgen is, dan
valt WideXS gewoon af (wat betreft de virt servers dan).
Voor een aantal andere sites is die dedicated server wellicht interessant.
Daarvoor neem ik even contact op met Yvonne om te horen wat de
mogelijkheden zijn.

groet,
Albert