[Typo3-UG Dutch] TYPO3 versie 3.8 is uit

Sander Vogels sander at netcreators.nl
Wed May 25 22:22:08 CEST 2005

Door organisatorische overbezetting binnen de Association is het niet
helemaal goed gegaan met het persbericht hierover. Namens het
communications comittee allemaal excuses hiervoor. We hopen uiterlijk
aanstaande maandag wereldwijd alle persberichten eruit te doen, dus ook
de Nederlandse. Deze zal ik meteen hier posten.

Sander Vogels