[Typo3-UG Dutch] Activiteid hier??

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Fri May 20 16:52:37 CEST 2005

Leuk om te horen...

Ter introductie... mijn naam is Ries van Twisk... Ik ben wel lid van
typo3-english en typo3-dev maar kwam er vandaag pas achter dat er ook
een nederlandse groep was...leuk om te zien in iedergeval. Met
activiteid bedoel ik eigenlijk of er oom mensen daadwerkelijk deze lijst
lezen en vragen beantwoorden...

Mijn huidige typo3 project is http://www.livetravelguides.com en ben
sinds begin november dagelijk actief met Typo3 FE en BE programmeer werk
en zorgen dat de site nieuwe functionaliteit krijgt.

Hopelijk kan ik ook hier vragen stellen en uiteraard ook beantwoorden....

met vriendelijke groet,
Ries van Twisk