[Typo3-UG Dutch] Re: CHC Forum vragen

Ronald Kools ronald.kools at tros.nl
Wed May 18 13:27:49 CEST 2005

 Bedankt voor de reacties!

 quote Daniel:

 "Maar misschien weet iemand anders hier er iets over. En probeer het ook
  eens op de Engelse of Duitse lijst. Of, en misschien is dat wel de beste
  plek, op de ML van het forum zelf."

 Ik heb het ook op de Engelse lijst gepost maar helaas geen reacties.

 "Maar over je laatste vraag verbaas ik me een beetje. Het is toch niet
  nodig om in te loggen voor het forum?
  Natuurlijk kun je eea beveiligen. Maar voorzover ik weet kun je iedereen
  toegang geven, ook bezoekers die niet in(aan?)gelogd zijn."

 Voor zover ik tot nu toe heb gezien moet je met het CHC forum eerst
 ingelogd zijn. Als je rechtstreeks naar een pagina gaat krijg je een
 melding dat je geen rechten hebt om de pagina te bekijken.

 quote Ric van Westhreenen:

 "TYPO3 trekt dit wel, het CHC forum is mij niet bekend. Gezien jouw punten
  omtrent security, is PHPBB misschien niet zo'n slechte keuze. Benader
  anders de ontwikkelaar Zach Davis eens?"

 Ga ik meteen es even doen! Ik zal ook die speciale forum-mailinglist es
 even proberen, misschien levert dat nog wat op.

 Gr,

 Ronald