[Typo3-UG Dutch] ad users automatisch weergeven in typo

Janno Schouwenburg janno at euronet.nl
Mon May 16 11:55:39 CEST 2005

Die uitdaging moet je op het windows platform oplossen. Daar zal je de
ldap/ad integratie werkend moeten zien te maken. Ik ben geen grote ad kennis
maar zoeken op google geeft erg veel resultaten. Ik wil je niet met een
kluitje in het riet sturen maar volgens mij is dit wel de enige weg.

Groeten,

Janno