[Typo3-UG Dutch] Hosting Typo3: Inventarisatie behoefte

Marc Hage mrhage at gmail.com
Sun May 15 11:12:10 CEST 2005

Volgens mij is het geen tier 2 provider, misschien nog wel tier 3 (nou... ik
denk het niet! :) Even zonder gekheid: er zijn, op dit punt heel wat grotere
jongens dat Tek maar de servers reageren snel op het meest belastende van
mijn implementaties, imageMagik en de vele php scripts..
Incremental backups en de gebruikelijke periodieke backups worden uitgevoerd
maar dat nam ik van ze aan en kan ik niet bevestigen. Idd vanaf 10 dollar
and up.
Maar wat mij erg intersseert is het kennis niveau (volgen ze ontwikkelingen
of wachten ze af tot ze down gaan) en de ambitie van medewerkers (draait het
alleen om geld, of is het een passie). Zeker weten doe je dit dus nooit maar
na veelvuldig melen leek het adequaat (voor idd 10 dollar, maar dat ligt aan
mijn opdracht gever).
Nederlands? Helaas!

Ik zou inderdaad graag meer meningen en ervaringen horen. Zoals ik al zei,
ik ben niet gelieerd met dit bedrijf en als iemand ook ervaringen heeft...
please deel ze...

Dank,

Marc