[Typo3-UG Dutch] ad users automatisch weergeven in typo

Janno Schouwenburg janno at euronet.nl
Sat May 14 21:00:41 CEST 2005

Ik denk dat er maar één methode is die al ontwikkeld is en dat is de ldap
integratie extensie. Je zal dan dus ldap werkend moeten maken in je Windows
AD omgeving. Als je veel durf hebt dan kun je natuurlijk zelf een extensie
maken :-)
Lees in ieder geval goed de documentatie door van de ldap extensie.

Groeten en veel succes,

Janno