[Typo3-UG Dutch] Gebruikersdag

Paul Maas paulm at paulm.nl
Sat May 14 04:30:14 CEST 2005

Absloluut een goed succes. Zeker omdat iedereen het vrijwel meteen goed met
elkaar kon vinden en het eigenlijk meteen klikte, er waren mooie discussies
en we hebben samen toch aardig wat goede richtlijnen op kunnen zetten!.
Komende dagen ga ik hier toch nog iets verder op in en zal ik wat meer van
mijn ervaringen posten. Maar het was een groot succes. Iedereen bedankt voor
zijn goede inzet.  En Netcreators, super dat dit vanuit jullie kant opgezet
is kunnen worden. Ik wil alle moeite en tijd in een goede (Nederlandse)
Typo3 community stoppen.De eerste aanzet is gegeven vandaag en nogmaals echt
SUPER!!!

Met vriendelijke groet,

Paul Maas (Van Den Dungen ICT Services)