[Typo3-UG Dutch] zoekmachines

Ric van Westhreenen (AlterNET) ric at alternet.nl
Thu May 12 17:07:05 CEST 2005

Yep. Zie ondermeer dit bericht op Voelspriet.

http://www.voelspriet2.nl/forum/index.php/topic,2966.0.html

Deze site heeft ook een hulpfunctie voor webmasters die meer willen weten
over zoekmachine marketing.

Ric

> Laten we hopen dat die prachtige spamtechnieken van een zeker TYPO3
> bedrijf uit het westen ook verleden tijd zijn. Moet je voor de grap eens
> kijken in de code van bv
> http://www.legeinktpatroon.nl/inkt_schrijfwaaraccessoires/diskettesjaz_netwerkkaarten.html
> http://www.thecartridgecompany.nl/cartridge/Inkt_snijmachine/ik_lijm/zoeken_meubels.html
>
> Deze puur voor de zoekmachines in elkaar gefrommelde site is ook geweldig:
> http://www.verkooptraining-verkooptrainingen.nl/
>
> en zo zijn er tientallen...

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

AlterNET Internet BV
Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T.078 635 1200
F.078 635 2010 / 0848 34 9697
Meer leads uit uw website? Onze aanpak van zoekmachine marketing levert
concrete klantaanvragen op. Hoe we dat doen? Bel ons voor een afspraak op
078 635 1200.