[Typo3-UG Dutch] zoekmachines

Bart Veldhuizen bart at vrotvrot.com
Thu May 12 08:11:38 CEST 2005

Hi Jeroen,

mijn ervaring is dat het prima werkt. Nu  is de ranking in Google
direkt afhankelijk van het aantal websites dat naar jouw site linkt:
als er niemand naar jou refereert, dan zal je ook minder gemakkelijk
vindbaar zijn. Je kan het aantal referrals in Google vinden door te
zoeken op 'link:www.mijnsite.com'.

Verder helpt het natuurlijk als je voorzorgsmaatregelen neemt zoals
SimulateStaticDocuments of RealURL (zoekmachines houden niet erg van
index.php?id=xxx URLs) en goede description en keywords metatags.

Één van de Typo3 sites die ik onderhoud, blender3d.org, staat daarmee
op nummer 5 in google als je zoekt op '3d software'.

Groet,

Bart

Op 12-mei-05 om 1:28 heeft Jeroen van der Weij het volgende geschreven: