[Typo3-UG Dutch] Vertalingen

bas at extranet.kompas-media.nl bas at extranet.kompas-media.nl
Sun May 8 14:10:28 CEST 2005

Hoi allen,
Zojuist lees ik na twee dagen afwezigheid een topic over het vertalen van
de redacteurenhandleiding. Aangezien ik inderdaad ook merk dat een
NL-versie een groot gemis is, wil ik er graag aan meewerken. Ik lees Duits
en Frans prima, verdien normaal gesproken mijn boterham in de
journalistiek/PR en heb de komende tijd best wat vrije tijd. Is het
misschien een idee om dit op de UG-dag (die naar mijn idee overigens een
vrij lage opkomst heeft) te coordineren?

Groeten,

Bas