[Typo3-UG Dutch] documentatie

Ric van Westhreenen (AlterNET) ric at alternet.nl
Sat May 7 21:25:44 CEST 2005

> Hi,
> Iemand een suggestie over wat ik zou moeten lezen en wat niet? Mijn doel
> is het aanpassen van tt_products of het bouwen van een eigen extensie (of
> misschien
> toch maar lekker eigen php gebruiken, maar dat is laatste optie).

Welkom Marc! Voor het maken van eigen extensies is het document 'Creating
a basic extension' een ieder geval een start. Verder is het een idee om
als je tt_products als basis wilt gebruiken, in contact te treden met de
ontwikkelaar daarvan. Vaak krijg je van deze personen ondersteuning. Ook
een optie is om te kijken of je niet OSCommerce kunt toepassen voor je
oplossing. Er zijn extensies van OSCommerce die misschien doen wat jij
zoekt. In TYPO3 is een extensie voor de integratie met OSCommerce.

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

AlterNET Internet BV
Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht
http://www.alternet.nl/

T.078 635 1200
F.078 635 2010 / 0848 34 9697
Meer leads uit uw website? Onze aanpak van zoekmachine marketing levert
concrete klantaanvragen op. Hoe we dat doen? Bel ons voor een afspraak op
078 635 1200.