[Typo3-UG Dutch] Scrollbar

Ronald Kuijper ronald at roquin.nl
Wed May 4 12:21:44 CEST 2005

Inderdaad een css probleem en oplossing:

1.  Zet je content in een div-tag (in de cell)
Hier je content
2. In je stylesheet plaats je bv. het volgende (incl. stijlen voor IE
scrollbar):

.div_content {

	font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;

	font-size: 11px;

	color: #FFFFFF;

	overflow: auto;

	padding: 14px 18px 18px;