[Typo3-UG Dutch] Re: Typo3-ug-dutch Digest, Vol 17, Issue 2

Kees Wedzinga kees at wedzinga.nl
Tue May 3 09:05:48 CEST 2005

Hallo allemaal,

Ik ben nog maar net lid van deze lijst, en dus een echte beginner die met
vallen en opstaan (en zoeken op www.typo3.org natuurlijk....) allerlei
fouten maakt maar er veel van leert en wil leren. Maar toch wil ik me hier
even in mengen.

Wellicht is het wijs om deze discussie te sluiten en gewoon de afspraak te
maken dat op het moment dat er een vraag gesteld wordt die op typo3.org
reeds staat, dat dan ook even gemeld wordt. Of als er niet genoeg info is,
dat de extra info dan ook even gevraagd wordt.
Mij bekruipt anders het gevoel dat de drempel te hoog wordt om een vraag te
posten. "...zou het al ergens staan?....gaat iedereen me nu
aanvallen?....toch nog maar een dag zoeken?....."
Het zullen voor de pro's ongetwijfeld vaak voor de hand liggende vragen
zijn....misschien moet je er dan ook snel even een antwoord op geven...geen
moeite dus.

Wat mijn verwachtingen waren/zijn van de mailinglist is beslist niet dat ik
volledig uitgewerkte en panklare antwoorden krijg, maar dat ik een goede
hint krijg op beginnersniveau. Daarna wil ik zelf weer verder. Want juist
daarvan leer ik. Ik leer helemaal niks van panklare oplossingen!

Dat is mijn insteek in dezen.
Ik hoop dat ik, en met mij meerdere newbie's, met een gerust hart een vraag
kunnen stellen zonder afgemaakt te worden als het al eens beantwoord is of
als het niveau te laag is.

De beginner van nu, is over een tijd de pro die hier weer andere beginners
kan helpen!

Kees

Op 03-05-2005 00:16, stuurde Yomo Guiamo <yguiamo at gmail.com> mij het
volgende bericht: