[Typo3-UG Dutch] page author toevoegen?

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Mon May 2 17:28:20 CEST 2005

Hello Yomo,
 > How do I add the page author to the bottom of a page in Typo3??
please have a look at TSREf > getText

En daarmee krijg Yomo een antwoord waar hij misschien wel wat mee kan
beginnen. Alhoewel ik het betwijfel of dat voor hem voldoende duidelijk is.

't Liefst zou ik iemand echt helpen.
Maar . . .
Twee voorwaarden:
1. De vragensteller moet blijk geven dat hij/zij al de nodige moeite
gedaan heeft. Anders ben ik gekke gerrit.
2. De vraag moet zo gesteld zijn dat het duidelijk is wat er bedoeld wordt.

En, het is en blijft een gunst. Moet je eens zien hoe er een discussie
is ontstaan in de Duitse lijst over een, qua stijl, soortgelijke
vraag met de uitnodigende titel "schnelle hilfe".

Groeten,

Daniel