[Typo3-UG Dutch] TYPO3 installatie op IIS

Ernst van Altena vanaltena at hetnet.nl
Wed Mar 30 22:26:29 CEST 2005

Hallo Martin,

Ik heb zelf TYPO3 werkend op een w2k machine en op een W2K3 productie server
op IIS en op beide machines werkt het TYPO3 naar wens, echter ik wil je
aanraden op MySQL 4.0.23 te installeren en geen 4.1.xx versie dat geeft nl.
veel problemen waar je niet op zit te wachten.
Letop: in de php.ini file moet je nog wel het e.e.a juist instellen op alle
features werkend te krijgen, maar dat vind je snel genoeg terug in de evt.
foutmeldingen.
Verder is er veel informatie te vinden in de nieuwsgroep
typo3.install.windows te vinden en op wiki.netfielders.de

Succes
Ernst

"Martin Visser" <visser at squarewise.com> schreef in bericht
news:mailman.1.1112183839.13338.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...