[Typo3-UG Dutch] Resolutie probleem

Paul Maas paul at paulm.nl
Mon Mar 28 11:52:09 CEST 2005

Hallo, hoe gaat dit dan in zijn werk?

mvg paul maas

  _____

Van: typo3-ug-dutch-bounces at lists.netfielders.de
[mailto:typo3-ug-dutch-bounces at lists.netfielders.de] Namens Janno
Schouwenburg
Verzonden: maandag 28 maart 2005 0:16
Aan: typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de
Onderwerp: Re: [Typo3-UG Dutch] Resolutie probleem

Vwb de afbeelding kun je die met css automatisch laten schalen.

Groeten,

Janno

"Paul" <paul at paulm.nl> wrote in message
news:mailman.1116.1111765975.22129.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...
Hallo, ik heb een probleem, mijn site ziet er niet optimaal uit onder
800*600 maar wel onder 1024*756 ik wil dus graag de auto resolutie detectie
extensie gebruiken, dit werkt opzich wel goed, alleen ik heb 1 probleem aan
de linkerkant van mijn template heb ik steeds een foto staan die toegevoegd
kan worden door gewoon tekst invoegen te kiezen bij een pagina en dan koos
ik voor het invoegen van een plaatje dit werkt als je 1 groote template hebt
maar nou moet dus bij 800*600 het plaatje ook iets kleiner worden en werkt
die manier niet meer, heeft iemand daar een oplossing voor? Ook wil ik graag
een soort van scrol frame gaan gebruiken is dat mogelijk binnen typo3?

mvg paul maas