[Typo3-UG Dutch] extra veldinformatie/opmaak wordt niet weergegeven

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Mon Mar 14 21:06:08 CET 2005

Beste Flip,

Ik wil je graag helpen, maar mijn denkraam is niet zo groot.
Dus zul je wat meer woorden vuil moeten maken aan je probleem. Want van
deze beschrijving kan ik geen chocolaa maken.

Wat had je waarom op de website willen zien na het aanklikken van een en
ander?
Wat doet het wel en wat niet? Heeft het wel gewerkt? Wat zijn dat voor
extra opmaak mogelijkheden?

Nogmaals, ik snap dat je problemen hebt, maar niet waaruit ze bestaan.

I wonder,

Daniel