[Typo3-UG Dutch] Database probleem met Typo3 bij Lycos Webhosting.

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Sun Mar 13 22:43:15 CET 2005

Beste Danny,

Kijk eens of het lukt door in localconf.php de gegevens van de database
in te geven. Daar kun je handmatig de gegevens invoeren wat je anders
met de install tool zou doen. Het bestandje is aardig self-documenting.

hier een stukje uit mijn bestandje, die je overigens in de dir typo3conf
vindt:

<?php
$TYPO3_CONF_VARS['SYS']['sitename'] = 'TYPO3 site';
| aantal
| regels code
| hier
## INSTALL SCRIPT EDIT POINT TOKEN - all lines after this points may be
changed by the install script!

$typo_db_username = 'xxxxxx';       // Modified or inserted by TYPO3
Install Tool.
$typo_db_password = 'xxxxxx';       // Modified or inserted by TYPO3
Install Tool.
$typo_db_host = 'localhost';       // Modified or inserted by TYPO3
Install Tool.
$typo_db = 'xxxxxx';       // Modified or inserted by TYPO3 Install Tool.
?>

Als dit niet lukt ben ik inderdaad bang dat je het advies van Rob maar
moet opvolgen.

Succes,

Daniel