[Typo3-UG Dutch] ontbrekende velden in de BE

ben van 't ende [netcreators] ben at netcreators.nl
Sun Mar 13 19:55:35 CET 2005

Filip (2 the Point - ISC bvba) wrote:
> Hallo,
>
> Ik merk net dat ik in de BackEnd module enkele velden mankeer.
> In het pagina zicht onder het veld waar ik tekst kan intypen heb je
> normaal ook volgende velden:
> Align, fontface, size, color
> bold, italics, underline, uppercase
>
> Deze velden ontbreken nu echter na het installeren van een mediatech
> template.
> Iemand enig idee hoe ik deze er terug inkrijg?

Hoi Filip,

Eerst ff het volgende: Je moet geen thread hijacken zoals dat heet. Als je een
vraag hebt begin je gewoon een eigen thread.

Als je de TSconfig bekijkt via de infomodule dan zal je daar moeten zien dat
deze disabled zijn. Daar zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn dat ze voor
deze template uit staan. Ik zet ze zelf ook altijd uit, omdat het grotendeels
old skool html is en dat willen we niet.

later

ben
--
netcreators::creation and innovation