[Typo3-UG Dutch] website transfer naar nieuwe hosting

Rudy Gnodde gnodde.rudy at wag.nl
Tue Mar 8 14:47:24 CET 2005

Hallo,

1. Als je de database (via bijvoorbeeld phpMyAdmin) kopieert en op de
nieuwe server zet en alle files kopieert moeten er geen problemen zijn.
Let wel op de juiste rechten op de directories waar typo3 in moet kunnen
schrijven. Ook zul je waarschijnlijk via .../typo3/install/ de inlog
gegevens voor de nieuwe database goed moeten zetten.
Het is natuurlijk slim om de oude site pas te verwijderen als hij op de
nieuwe server goed draait.

2. Typo3 draait gewoon goed in subdirectories. Het heeft mij nog nooit
problemen opgeleverd.

Groeten,

Rudy Gnodde
Wijngaarden AutomatiseringsGroep & WIND Internetbureau
Email: rgn at wag.nl
WWW: http://www.wag.nl >-+-< http://www.typo3demo.nl