[Typo3-UG Dutch] Oplossing van mijn vraag

Rudy Gnodde gnodde.rudy at wag.nl
Tue Mar 8 13:32:44 CET 2005

Het is geen bug in MySQL, maar een oplossing van een bug. Een auto_increment waarde mag geen standaard waarde hebben. MySQL versies voor 4.1 lezen over deze fout heen, maar vanaf 4.1 wordt dat (terecht) niet meer goed gevonden. Het is dus een bug in Typo3 en extensies wat voor MySQL 4.1 door de vingers gekeken werd.

Groeten,

Rudy Gnodde
Wijngaarden AutomatiseringsGroep & WIND Internetbureau
Email: rgn at wag.nl
WWW: http://www.wag.nl >-+-< http://www.typo3demo.nl