[Typo3-UG Dutch] Rich Text editor & Mozilla

Onno Hardebol ohb at Hardebol.COM
Wed Jun 29 22:26:08 CEST 2005

Hoi,

Vraag van een beginner die eigenlijk te weinig tijd heeft om er nou
eindelijk eens echt in te duiken..

Ik lees overal dat je MSIE moet gebruiken voordat je de Rich Text Editor
kunt gebruiken. Met andere woorden: als Linux gebruiker kun je dat wel
vergeten.
Nou weet ik toevallig dat HTMLarea een Rich Text Editor is die wel met
Mozilla (ook firefox) werkt.

2 vragen dus:

1. is er een manier om toch onder Linux de Rich Text editor te
gebruiken?

of 2: Iemand enig idee hoe je HTMLarea als editor in Typo3 kunt hangen
(hacken)?

Vergeef mij als dit toch een FAQ blijkt te zijn. Ik heb de topics van
vrijwel het hele mailinglist archief doorgewerkt, maar heb niet iets
zien staan dat relevant leek.

Onno