[Typo3-UG Dutch] Menu op alle pagina's

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Wed Jun 29 13:54:30 CEST 2005

Rien Swagerman schreef:

> Ja. Eigenlijk twee separate menu's in je site.

Lukt het wel om één menu te plaatsen?
Een tweede gaat exact net zo.

Maar om je beter te kunnen antwoorden zul je toch wat meer informatie
moeten geven.

Wat heb je en wat heb je nog nodig om je doel te bereiken?

Het doel is duidelijk: 2 menu's op 1 pagina.
Maar heb je al 1 menu? Hoe heb je dat gedaan?

Afgezien van de plek op de pagina gaat een tweede menu net zo.
Uiteraard geef je die (intern) een andere naam. Als de eerst linkermenu
heet noem je de andere bijvoorbeeld voetmenu, bodemmenu of ondermenu of
hoe dan ook.

Als je kijkt hoe je eerste menu in je site is ingebouwd, of je weet nog
hoe je dat gedaan hebt, dan heb je een handleiding hoe je het tweede
menu doet.

En als je dan iets niet weet/begrijpt, kun je hier een gerichte vraag
stellen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Zo niet, dan ben je weer van harte welkom.

Maar probeer je vraag zo duidelijk mogelijk te stellen.

Sorry als ik te schoolmeesterachtig overkom. Sommigen schijnen zich daar
aan te storen.

Maar ik heb nu het idee dat je mij vertelt dat je wel eens naar Utrecht
gereisd bent en nu vraagt hoe je in Amsterdam moet komen.
Dan zul je me toch minstens moeten vertellen waar je bent, welk
vervoersmiddel je wilt gebruiken, hoeveel geld je er voor over hebt,
wanneer je er uiterlijk moet zijn, etc. Anders kan ik alleen zeggen: Net
zoals je naar Utrecht reisde.

Hopelijk begrijp je wat ik bedoel.

Ik wil je graag helpen maar ik ben niet helderziend.

Groeten,

Daniel