[Typo3-UG Dutch] Menu op alle pagina's

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Wed Jun 29 13:10:35 CEST 2005

Rien Swagerman schreef:
> Als vervolg op inhoud op alle pagina's, hoe krijg je een MENU op alle
> pagina's.
> Bijvoorbeeld je hebt een hoofdmenu, met subopties en onderaan de pagina
> een ander menu wat steeds aanwezig is op elke pagina (voor alg.
> voorwaarden, disclaimer, etc).
>
> Wat zijn de manieren om dit aan te pakken?

Hmmm . . .

Zoals je 't vraagt zou ik antwoorden: zie boven (inhoud op alle pagina's).

Maar ik denk dat je wat anders bedoelt.
Wat is je probleem?
Wil je weten hoe je een bepaalde inhoud ergens op een vaste plaats op je
pagina kunt plaatsen?
Of is je vraag hoe je op elke pagina steeds hetzelfde menu (met dezelfde
pagina's) krijgt, onafhankelijk van de pagina waar je op dat moment in
staat?

Groeten,

Daniel