[Typo3-UG Dutch] Thijs Nederlof

Christine Molina c.mol at india-invitation.nl
Fri Jun 24 12:12:43 CEST 2005

Hoi Daniel,

Hoe ben je er achter gekomen dat je in de Template setup de volgende 2
variabelen kan gebruiken:
email_from_name = Gastenboek Pietje Puk
email_from_mail = gastenboek at pietje_puk.nl

Dit had ik namelijk nodig en heb nergens hierover iets kunnen vinden. Wat ik
nu nog zoek is om het Onderwerp van de e-mail te kunnen aanpassen. Hopelijk
heb je daar ook het antwoord op.

alvast bedankt,

"Daniel Doesburg" <typo3 at doesburg.biz> schreef in bericht
news:mailman.1.1119539165.18784.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...