[Typo3-UG Dutch] ERROR: File not written to disk!

Bart van Eijck - Senet BV bvaneijck at senet.nl
Thu Jun 23 13:36:38 CEST 2005

>Bedankt voor je tijdrovende oplossing, maar het werkt wel. Ik ben inmiddels
bezig alles weer terug te zetten naar oude waarden en te zien waar het fout
gaat.

>Weet jij nog om welk bestand het bij jou ging?

Sorry, dat weet ik niet. Ik moet eerlijk bekennen dat, nadat ik het werkend
had, ik niet meer uitgeplozen heb waar het nu precies aan lag omdat er haast
bij die verhuizing was. Als je er achter komt, zou ik dat ook graag willen
horen. Altijd makkelijk om te weten!

Bart