[Typo3-UG Dutch] Inhoud op alle pagina's

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Wed Jun 22 11:45:48 CEST 2005

Hoi Joost,

Gezien jouw ervaring met TYPO3 begrijp ik je vraag niet.
Toch wil ik een poging wagen om een antwoord te geven waar je wat mee kunt.

Zoals zoveel zaken in het leven, en in TYPO3 in 't bijzonder, zijn er
vele wegen die naar Rome leiden.

Je zegt dat de het dezelfde inhoud is. Als je bedoelt wat je zegt dan
kun je het gewoon in je template zetten. So simple . . .

Als je bedoelt dat je bijvoorbeeld het menu, wat per pagina kan
verschillen, op dezelfde plaats wilt hebben dan kun je dat doen door
gewoon de handleiding van TV te volgen.

Andere zaken, zoals een login-blokje, een datum-laatste-wijziging etc.
gaan op exact dezelfde manier.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Omdat ik weet dat jij al langer met
TYPO3 bekend bent betwijfel ik evenwel of ik je goed begrepen heb.

Ook snap ik je opmerking "geen een optie werkt" niet. Dat betekent dat
jij al verschillende manieren uitgeprobeerd hebt? En ze werken niet?
Ligt het dan aan die opties? Of is er iets anders aan de hand?

Succes,

Daniel