[Typo3-UG Dutch] Kickstarter: database relaties

Harry harry at jurren.nl
Sun Jun 19 12:38:11 CEST 2005

Ik ben mijn eerste extensie in elkaar aan het fabrieken. Kickstarter
werkt. Stadium waar ik vastloop: vullen van records.

Voorbeeld.
Tabel 1: is gevuld met onderdelen: 100m, 200m, 300m, etc.
Tabel 2: naam, datum, onderdeel

In de kickstarter heb ik aangegeven dat het veld onderdeel uit tabel 1
gevuld moet worden met een record uit tabel 2.

Echter als ik via de module List -> Storage Map een nieuw record wil
toevoegen,
krijg ik alleen de [uid] te zien in plaats van een dropdown selectorbox
met daarin 100m, 200m, etc.
De documentatie over de kickstarter is m.i. erg summier.

Hoe krijg ik die selectorbox gevuld met de velden i.p.v.de uid's?
Zie inzet rechtsonder in http://www.jurren.nl/art/kickstart_01.jpg