[Typo3-UG Dutch] ERROR: File not written to disk!

Willex willex at ambitiondesign.nl
Fri Jun 17 16:11:39 CEST 2005

Alweer een vraagje van mijn kant.

Ik heb onlangs een 3.8.0-site gemigreerd naar een andere server. Feit is
dat ik bij die site in de BE problemen heb en bijvoorbeeld bij de
extension manager de mededeling

ERROR: File not written to disk! Write permission error in filesystem?

krijg.

Ik heb het idee dat het aan de admin-rechten ligt. Op de een of andere
manier krijg ik via verschillende admin-logins deze error te zien bij
verschillende modules. Bijvoorbeeld bij admin1 kan ik niet bij de
extension manager. Bij admin2 weer wel, maar dan kan ik weer niet bij Info.

Waar kan dit aan liggen?

Willex