[Typo3-UG Dutch] URL formaat Typo3 pagina's

Bart van Eijck - Senet BV bvaneijck at senet.nl
Fri Jun 17 11:33:40 CEST 2005

Niet echt een kritieke vraag, maar het viel me op. Op eigen Typo3 projecten
zijn de pagina verwijzingen allemaal in het formaat "index.php?id=2&L=1"
etc. Ik zie heel veel professionele Typo3 websites met meer een formaat van
bijvoorbeeld http://www.typo3demo.nl/Introductie.3.0.html

Is dit een bepaalde instelling of extensie? Wat is het nut hiervan (zijn de
pagina's al pre-rendered naar html?) en werkt dit ook een een Typo3 site met
meerdere talen?

Ik ben gewoon in een nieuwsgierige bui :)

Bart