[Typo3-UG Dutch] zoekmachines

Typo3 UG Dutch KvdHall at xs4all.nl
Fri Jun 17 09:37:58 CEST 2005

Hallo Willex,

Ik wil nog wat informatie toevoegen waarom ik tevreden ben, maar weet niet
precies waardoor e.e.a. wordt veroorzaakt.
De volgende zoekwoorden leveren de volgende pagina's op:
- Litter Pearls pag 1 van 5
- Besmettelijke ziektes pag 1 van meer dan 10
- Jasparo pag 2 van meer dan 10
- Topfokker pag 2 van meer dan 10
Dit zijn productnamen en 1 ingang tot een product. Dus verkoopkansen. Dan
ben ik tevreden.

Vriendelijke groet,
Kees van der Hall