[Typo3-UG Dutch] zoekmachines

Kees van der Hall KvdHall at xs4all.nl
Thu Jun 16 23:43:49 CEST 2005

Hallo Jeroen,

Onze website is nu 1 maand in produktie. Wij hebben geen extra dingen gedaan om de vindbaarheid te vergroten. Nu staan we met onze zoekwoorden op de 1 pagina en soms al weer bovenaan. Dat is dus heel goed. Er is dus geen alias toegepast en ook geen real url. Een minpunt vind ik dat alleen de pagina van het frame getoond wordt en niet de complete website met de menukeuzes aan de linkerkant.

Vriendelijke groet,
Kees van der Hall