[Typo3-UG Dutch] Documentatie schrijven

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Mon Jun 13 15:44:02 CEST 2005

Bas,

Er is een speciale template voor het maken van extensie-manuals. Deze werkt
ook voor de documentatie. Dit document bevat alle fonts en formatering voor
het document. Wanneer documentatie in deze template gemaakt is kan het
vervolgens ook gelezen worden door de repository. Deze kan dan de informatie
omzetten en embedden in typo3.org op de manier van de online handleidingen
bij een extensie, zonder dat iemand het OpenOffice document hoeft te
downloaden. Meer informatie staat in het document. Welke headers er
meegenomen worden in de repository, wat te doen met afbeeldingen etc.

http://typo3.org/typo3temp/manual-doc_template-11-12-2002_13-44-29.sxw

Patrick Broens

"Bas v.d. Wiel" <bas at extranet.kompas-media.nl> wrote in message
news:mailman.3433.1118655386.19958.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...