[Typo3-UG Dutch] Ter info: banners + indexed search probleem

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Sat Jun 4 22:22:59 CEST 2005

Hey bas,

jammer dat het niet geholpen heeft.
Wijzelf gebruiken ltg_phpadsnew, uiteraard heb je dan ook een phpadsnew
installatie nodig. Voor ons was dat de meeste handig zet omdat we al phpadsnew
gebruikt voor andere projecten. Vreemd dat de optie $this->pi_USER_INT_obj=1;
geen effect heeft...

Wij gebruiken indexed search zelf nog niet en heb daar nog geen ervaring mee, we
zijn nog aan het onderzoeken wat de beste 'zoek' methode is voor onze site.

Groet,
Ries