[Typo3-UG Dutch] Test en ontwikkel omgeving installatie Typo3 versie 3.8.0

Kees van der Hall KvdHall at xs4all.nl
Fri Jun 3 15:22:53 CEST 2005

Ik ben bezig met het opzetten van een typo3 test omgeving op een windows 2000 server.
Het gaat hier om Typo3 versie 3.8.0 draaiende op apache 2.0.54 en php-5.0.4 mysql-4.1.12

ik ben typo3 aan het configureren met de install tool.
Daarin onder het kopje basic configuration zegt hij dat hij geen installatie van ImageMagick kan vinden, terwijl ik de directory aangegeven heb waar die moet zoeken.
(Ik heb een windows installatie van ImageMagick geinstalleerd).
Ook zegt de install tool dat de GDlib niet bekend is.

Ik heb geen idee waar ik de juiste GDlib vandaan moet halen, en hoe ik die dan moet installeren.

Kees van der Hall