[Typo3-UG Dutch] winkel systeem

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Wed Jul 13 08:58:05 CEST 2005

> Hoi,
>

> Ik ben net begonnen met het bouwen van een shop systeem. Ik wil
> gebruik maken van zk_products en ik ben benieuwd of andere typo3
> gebruikers al eens een shop systeem hebben gebouwd en welke ze dan
> gebruiken en wat de ervaringen zijn en hoever ze zijn gegaan,
> koppelingen met betaal systemen?

Juist vanwege het betaal systeem hebben wij eigenlijk gekozen voor
osCommerse...
Ik ben wel benieuwd hoe goed het shopsysteem is van typo3 en wie het
gebruikt, zeker in combinatie met betaal systemen (paypal..)

groet,
Ries

--
R. van Twisk
http://www.metamorf.net

Our Typo3 enabled website: http://www.livetravelguides.com
Instand help for Typo3?    irc:/irc.freenode.net/typo3
Looking for documentation? http://typo3.org/documentation/